Telefoniczny konsultant / konsultantka obsługi klienta

Twój zakres obowiązków

  • obsługa kanałów kontaktu z klientem (telefon, e-mail, chat, social media)
  • kontakt z obecnymi klientami w celu umówienia wizyty w serwisie, przedstawienia oferty, poinformowania o aktualnym statusie naprawy
  • rozpoznawanie i określanie potrzeb klientów oraz umiejętny dobór rozwiązań
  • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi i przyszłymi klientami
  • obsługa recepcji serwisu
  • współpraca z różnymi działami firmy

Nasze wymagania

  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
  • bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie w realizację wykonywanych zadań
  • wysoka kultura osobista, komunikatywność i otwartość
  • umiejętność aktywnego słuchania, swoboda w kontakcie z ludźmi
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera
  • gotowość do pracy zmianowej
  • znajomość branży motoryzacyjnej będzie dodatkowym atutem
  • znajomość języka angielskiego w formie komunikatywnej mile widziana

To oferujemy

  • wdrożenie i system szkoleń
  • korzystne rabaty pracownicze
  • system premiowy
  • szansę rozwoju zawodowego
  • zgrany team
  • miłą atmosferę w pracy
  • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz zajęć sportowych
  • udział w fantastycznych spotkaniach integracyjnych
  • zatrudnienie w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku

Współadministratorami państwa danych osobowych przesyłanych w procesie rekrutacji są podmioty wchodzące w skład Grupy Makurat. Pełna informacja o administrowaniu danymi w zakładce Polityka prywatności lub w Klauzula informacyjna – zatrudnienie.

Pamiętaj o zawarciu poniższych klauzul, które są dobrowolne, ale ich brak może uniemożliwić nam realizację procesu obecnej rekrutacji, przyszłych lub je ograniczyć:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach złożonych w procesie rekrutacji, zwłaszcza tych, które nie były wskazane przez Współadministratorów jako konieczne i dokumentów załączonych w rekrutacji, w tym np. mojego zdjęcia, zaświadczeń o kwalifikacjach, w procesie tej rekrutacji.

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach złożonych w procesie rekrutacji, zwłaszcza tych, które podałem dobrowolnie w procesie przyszłych rekrutacji lub do pozostawienia w bazie danych kandydatów.