Twój zakres obowiązków
- Realizacja założonych celów ilościowych i jakościowych;
- Dbanie o istniejące już relacje z klientami, a także zdobywanie nowych klientów;
- Nadzorowanie prawidłowości dostaw części do klientów;
- Kontrolowanie poziomu należności u klientów, działania windykacyjne;
- Bieżące raportowanie poziomu realizacji zadań;
- Odpowiedzialność za niezwłoczne rozpatrywanie i realizację reklamacji klienta;
- Negocjacje i ustalanie z klientami NORA cen i warunków handlowych w ramach podanych limitów;
- Dbanie o wizerunek działu części oraz przestrzeni sprzedaży.
Nasze wymagania
- Doświadczenie w obszarze sprzedaży;
- Wiedza z zakresu mechaniki samochodowej;
- Czynne prawo jazdy kat. B;
- Znajomość programów MS Office (m.in. Excel, Outlook);
- Komunikatywność i łatwość nawiązywania relacji;
- Samodzielność i odpowiedzialność;
- Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach.