Zakres obowiązków:
- budowanie pozytywnego wizerunku marki
- aktywne działania z zakresu PR
- współpraca ze wszystkimi komórkami firmy
- dbanie o komunikację wewnętrzną pomiędzy działami
- dbanie o komunikację zewnętrzną
- analiza skuteczności podejmowanych działań oraz proponowanie ulepszeń w zakresie narzędzi i działań komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej
- współpraca przy tworzeniu strategii
- koordynacja działań w social mediach przy współpracy z firmami zewnętrznymi
- opracowanie i realizacja materiałów marketingowych (druk, gadżety, tworzenie grafik, etc.)
- budowanie zaangażowania oraz przyciąganie nowych potencjalnych klientów
- współpraca z działem sprzedaży
- współtworzeniem wpisów w mediach społecznościowych – opracowywaniem prostych grafik i video,
- wdrażanie i egzekwowanie strategii marketingowych (proponowanie projektów wspierających sprzedaż, akcji marketingowych w social media)
- aktywne poszukiwanie lead’ów
Wymagania:
- znajomość działań z zakresu PR
- min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- min. średnie wykształcenie
- proaktywna postawa – samodzielnie wykonywanie zadania w oparciu o cele i priorytety odpowiednio je planując
- łatwość w tworzeniu treści zrozumiałych dla odbiorców (ulotki, wpisy w mediach społecznościowych, komunikaty wewnętrzne etc.
——————————————————————————————————————————————