Twój zakres obowiązków
- Zapewnienie kompleksowej obsługi klienta podczas procesu serwisowego
- Przedstawianie klientom kosztorysów i zakresu koniecznych napraw
- Współpraca z zespołem mechaników w celu zapewnienia terminowej realizacji usług
- Monitorowanie prawidłowego przepływu informacji i dokumentów firmowych,
- Rozliczanie zleceń i wystawianie faktur,
- Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy,
Nasze wymagania
- Wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane techniczne lub związane z motoryzacją
- Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy, z bezpośrednim kontaktem z klientem,
- Wysoka kultura osobista i umiejętność współpracy z Klientami oraz zespołem warsztatu
- Czynne prawo jazdy kategorii B
- Dobra organizacja czasu pracy
To oferujemy
- Pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/ B2B
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Niezbędne narzędzia do wykonywania obowiązków
- Pracę w stabilnej firmie i doświadczonym, profesjonalnym zespole
- Udział w firmowych wydarzeniach integracyjnych