Administrator sprzedaży

Zakres obowiązków:

  • administrowanie sprzedażą pojazdów,
  • monitorowanie wprowadzonych danych,
  • kontrola zawieranych umów,
  • kontrola nad prawidłowością i terminowością rozliczeń,
  • nadzór nad prawidłowością obiegu dokumentów,
  • nadzór nad stokiem,
  • raportowanie do przełożonych,
  • współpraca z pozostałymi działami.

Wymagania:

  • doświadczenie min. 2 lata na tym samym lub podobnym stanowisku,
  • znajomość branży motoryzacyjnej,
  • samodzielność w wykonywaniu zadań.

——————————————————————————————————————————————

Współadministratorami państwa danych osobowych przesyłanych w procesie rekrutacji są podmioty wchodzące w skład Grupy Makurat. Pełna informacja o administrowaniu danymi w zakładce Polityka prywatności lub w Klauzula informacyjna – zatrudnienie.

Pamiętaj o zawarciu poniższych klauzul, które są dobrowolne, ale ich brak może uniemożliwić nam realizację procesu obecnej rekrutacji, przyszłych lub je ograniczyć:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach złożonych w procesie rekrutacji, zwłaszcza tych, które nie były wskazane przez Współadministratorów jako konieczne i dokumentów załączonych w rekrutacji, w tym np. mojego zdjęcia, zaświadczeń o kwalifikacjach, w procesie tej rekrutacji.

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach złożonych w procesie rekrutacji, zwłaszcza tych, które podałem dobrowolnie w procesie przyszłych rekrutacji lub do pozostawienia w bazie danych kandydatów.