Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej;
  • Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, nadzór nad ich poprawnością;
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy, rozliczanie czasu pracy, ewidencja nieobecności;
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji;
  • Sporządzanie raportów i analiz;
  • Nadzór nad zgodnością dokumentacji pracowniczej z obowiązującymi przepisami prawa;
  • Archiwizacja dokumentów pracowniczych;

Wymagania:

  • Doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. kadr w firmie liczącej ponad 100 pracowników;
  • Znajomość przepisów prawa pracy oraz przepisów dotyczących ZUS, US, PFRON, PPK
  • Bardzo dobra znajomość Excel, Word;
  • Umiejętność pracy w zespole, nastawienie na rozwiązywanie problemów,
  • Komunikatywność i duża kultura osobista,

——————————————————————————————————————————————