Specjalista ds. obsługi klienta

Zakres obowiązków:

  • Odbieranie połączeń telefonicznych i odpowiadanie na wiadomości e-mail od klientów
  • Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów i udzielanie informacji na temat usług
  • Kompletacja dokumentacji dotyczących szkód
  • Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów
  • Koordynacja pracy biura i warsztatu

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Doświadczenie w pracy z klientem
  • Umiejętność obsługi komputera i programów biurowych
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Obsługa Klienta podczas procesu likwidacji szkód komunikacyjnych
  • Wysoka kultura osobista, otwartość oraz rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Czynne prawo jazdy kat. B

Współadministratorami państwa danych osobowych przesyłanych w procesie rekrutacji są podmioty wchodzące w skład Grupy Makurat. Pełna informacja o administrowaniu danymi w zakładce Polityka prywatności lub w Klauzula informacyjna – zatrudnienie.

Pamiętaj o zawarciu poniższych klauzul, które są dobrowolne, ale ich brak może uniemożliwić nam realizację procesu obecnej rekrutacji, przyszłych lub je ograniczyć:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach złożonych w procesie rekrutacji, zwłaszcza tych, które nie były wskazane przez Współadministratorów jako konieczne i dokumentów załączonych w rekrutacji, w tym np. mojego zdjęcia, zaświadczeń o kwalifikacjach, w procesie tej rekrutacji.

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach złożonych w procesie rekrutacji, zwłaszcza tych, które podałem dobrowolnie w procesie przyszłych rekrutacji lub do pozostawienia w bazie danych kandydatów.